Gdzie w bezpieczny sposób przechowywać swoje rzeczy podczas remontu mieszkania?

Remont domu czy mieszkania, choć nie należy do najprzyjemniejszych czynności, zwykle bywa bardzo konieczny. Z pewnością wiele osób przygotowując się do niego, zastanawia się nad tym, co zrobić ze wszystkimi sprzętami stanowiącymi wyposażenie wnętrz. Na szczęście istnieje skuteczne, opłacalne i bezpieczne rozwiązanie tego problemu – powierzchnie magazynowe do wynajęcia. Sprawdź, w jaki sposób mogą ułatwić przeprowadzenie prac remontowych w Twoim domu czy mieszkaniu.

Problematyczny remont mieszkania 

Remont domu lub mieszkania bywa bardzo stresujący i może stanowić poważne wyzwanie logistyczne. Oprócz zakupu niezbędnych materiałów lub wyboru właściwej ekipy remontowej musimy zastanowić się, co zrobić ze wszystkimi przedmiotami znajdującymi się w naszych wnętrzach. Przeprowadzenie gruntownego remontu, podczas gdy w mieszkaniu stoją sprzęty użytkowe czy rzeczy osobiste, jest praktycznie niemożliwe. Ich obecność nie tylko bardzo utrudnia pracę, ale równocześnie naraża je na uszkodzenie. Kurz, tynk, rozlana farba – podczas remontu bardzo trudno uniknąć takiego stanu rzeczy, nawet jeśli my lub ekipa remontowa dokładamy wszelkich starań, aby żaden ze sprzętów nie został zabrudzony lub zniszczony. Poza tym ciągła obecność wielu przedmiotów w trakcie remontu może znacząco opóźnić planowane prace.

Co zrobić z rzeczami w czasie remontu?

Niektóre osoby upatrują rozwiązania w szukaniu pomocy wśród rodziny czy znajomych. Niestety nie jest to najlepszy sposób na radzenie sobie z przechowywaniem przedmiotów w czasie remontu. Nawet jeśli o pomoc prosimy osoby zaufane, nigdy nie mamy 100% pewności, że obejdzie się bez problemów i nasze rzeczy nie zostaną w jakiś sposób uszkodzone, np. przez bawiące się dziecko lub zwierzęta domowe.

Piwnica, garaż lub wystawianie przedmiotów na balkon bądź przed dom również nie zda egzaminu. Przede wszystkim we wszystkich z tych miejsc panują niewłaściwe warunki atmosferyczne, które nieodwracalnie mogą uszkodzić nasze cenne antyczne meble czy szafy i kanapy. Oprócz tego przechowywane w ten sposób rzeczy mogą zostać zniszczone przez gryzonie lub co gorsza zostać ukradzione. W takiej sytuacji nie warto ryzykować i wypróbować o wiele korzystniejsze rozwiązanie, jakim są powierzchnie magazynowe do wynajęcia.

Self Storage – idealne rozwiązanie podczas remontu

Self Storage to usługa doskonale znana na całym świecie, a od kilku lat coraz bardziej popularna w Polsce m.in. za pośrednictwem firmy Less Mess Storage. Polega na wynajmowaniu powierzchni magazynowej o określonej powierzchni, którą klient może zagospodarować w dowolny sposób. Każdy klient ma swoje prywatne i osobno wydzielone pomieszczenie. Magazyn samoobsługowy to nieoceniona pomoc w wielu życiowych sytuacjach, w których konieczne jest bezpieczne przechowanie różnego rodzaju przedmiotów, także w trakcie remontu.

Powierzchnie magazynowe do wynajęcia – dlaczego warto z nich skorzystać?

Decydując się na wynajęcie magazynu samoobsługowego Less Mess Storage na czas remontu, masz pewność, że Twoje wszystkie cenne przedmioty znajdują się w całkowicie bezpiecznym miejscu oraz są przechowywane we właściwych warunkach. Wszystkie magazyny Less Mess Storage posiadają nowoczesne systemy bezpieczeństwa. Jako klient Less Mess Storage po podpisaniu umowy ustalasz swój osobisty kod dostępu, dzięki któremu możesz korzystać z magazynu 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, bez względu na okoliczności. Oprócz tego na terenie budynku działa 24-godzinny monitoring, przechowalnie zaś są wyposażone w alarmy, które sygnalizują nieupoważnione wejścia.

Wynajęcie magazynu samoobsługowego w Less Mess Storage jest niezwykle proste. Co równie ważne, wszystkie formalności możesz załatwić, nie wychodząc z domu, co w przypadku osób przygotowujących swoje mieszkanie do remontu jest bardzo ważne. Wystarczy wybrać wielkość pomieszczenia, która będzie optymalna dla liczby przechowywanych przedmiotów oraz podpisać umowę najmu, w której określisz, na jak długo chcesz umieścić tam swoje przedmioty lub możesz podpisać umowę na czas nieokreślony. Jeśli zachodzi taka potrzeba, termin oddania magazynu możesz bez problemu przedłużyć. Z usług Less Mess Storage możesz skorzystać m.in. na terenie Warszawy, Poznania, Krakowa, Trójmiasta i Wrocławia.