Każdy przedsiębiorca powinien pamiętać, że posiadanie katalogów firmowych jest niezbędne dla średnich i dużych firm. Korzystając z takiego materiału reklamowego zyskujemy na prestiżu naszej firmy oraz zainteresowaniu klientów naszymi produktami i usługami. Świetnym rozwiązaniem jest wydrukowanie katalogów ofertowych na papierze kredowym, dzięki czemu barwy zdjęć będą bardziej intensywne i lepiej będą się prezentowały.
Co daje nam posiadane katalogów firmowych?
Ten materiał promocyjny pełni przede wszystkim funkcję sprzedażową. Szczególnie przydają się dla handlowców, którzy po spotkaniu biznesowym z klientem zostawiają dla niego szczegółową ofertę przedsiębiorstwa. Pomimo tego, że w internecie możemy znaleźć praktycznie wszystko, możliwość obejrzenia oferty produktów na papierze nadal cieszy klientów. Dzięki temu mogą oni przekazać taki katalog swoim bliskim, żeby wspólnie zastanowić się nad danym wyborem. Poczytaj o tym więcej na https://www.drukowanieulotek.pl/
Dodatkowo posiadając taki katalog, klient może długopisem zaznaczyć co dokładnie interesuje go z listy produktów czy usług. Przydają się one również podczas targów branżowych, dzięki czemu bez problemu szybko znajdzie on w ofercie dany produkt i przekaże go klientowi. Korzystając z fizycznych katalogów, sprzedawcy o wiele lepiej orientują się w nich niż na stronie internetowej. Co więcej, jeśli na targach zdarzy się awaria sieci sprzedawcy, którzy nie wzięli ze sobą katalogu firmowego będą mieli utrudnioną pracę.
Projektując swój własny katalog firmowy warto zastanowić się nad tym, czy chcemy zainwestować w dodatkowe uszlachetnienia, takie jak folia matowa, lakier UV czy papier kredowy wysokiej jakości. W ten sposób możemy natychmiastowo zwiększyć prestiż naszego katalogu ofertowego, tym samym wywierając pozytywne wrażenie na potencjalnym kliencie.
Co warto zawrzeć w katalogu firmowym?
Najważniejszymi elementami w katalogu ofertowym są zdjęcia oraz opisy produktów. Bardzo ważne jest to, że zdjęcia muszą być najwyższej jakości. Warto więc zlecić wykonanie zdjęć profesjonalnemu fotografowi, który będzie wiedział w jaki sposób pokazać dany produkt. Jeżeli reklamujemy obuwie sportowe, powinniśmy je reklamować na modelach, którzy biegają albo ćwiczą. W ten sposób przyciągniemy uwagę naszego potencjalnego klienta. Oczywiście w katalogu musimy również umieścić opisy produktów. Trzeba zadbać o to, żeby były one zwięzłe i konkretne. Muszą one pokazywać jak najwięcej zalet produktu lub usługi.
Podsumowując
Katalogi firmowe nadal są przydatnymi materiałami reklamowe, które pomagają dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów. Pamiętając o odpowiednim projekcie, dodatkowych uszlachetnieniach, zdjęciach wysokiej jakości czy chwytliwych opisach produktów możemy sprawić, że klient trzymający w rękach nasz katalog może się na coś zdecyduje.
Jeżeli jesteś przedsiębiorcą możesz tym samym również pomóc swoim przedstawicielom handlowym. Posiadając odpowiednio przemyślany katalog będzie im łatwiej prezentować dany produkt czy usługę klientowi. Pewny siebie sprzedawca oraz dobrze wydrukowany katalog to gwarancja sukcesu.