UM Poznań: Wydział Podatków i Opłat - zmiany w obsłudze klienta
Sprawy dotyczące podatków i opłat od 14 marca będzie można załatwić w nowej sali obsługi przy ul. Za Bramką 1. Tak jak dotychczas klienci wydziału przyjmowani są również przy ul. Gronowej 22A.
Co więcej, w najbliższym czasie przywrócona zostanie obsługa przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404. (o dokładnym terminie urząd miasta informuje w osobnym komunikacie). Z kolei od 9 marca zamknięte zostają sale obsługi klienta przy ulicach: Libelta 16/20 oraz Wszystkich Świętych 1.
W wyniku pandemii koronawirusa klienci nadal obsługiwani są wyłącznie po wcześniejszym umówieniu wizyty. Najwygodniej zrobić to przez internetowy system rezerwacji, który znajduje się na stronie www.poznan.pl .
Umówić się na wizytę można również telefonicznie, kontaktując się z wybranym wydziałem (lista numerów dostępna poniżej) albo Biurem Poznań Kontakt pod numerem 61 646 33 44 (infolinia czynna w godz. 7:30 -20:00, w dni powszednie). Inną możliwością jest użycie kodów QR. Te znajdują się przy wejściach do budynków urzędu.
Wydział Podatków i Opłat prowadzi sprawy w zakresie m.in. podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego, od środków transportowych oraz opłat za gospodarowanie odpadami, eksploatacyjnych czy egzekucyjnych.
Urząd Miasta Poznania, poznan.pl/, poznan.pl/mim/info/news/wydzial-podatkow-i-oplat-zmiany-w-obsludze-klienta,177602.html
Autor: krystian


