Poważne problemy z urządzeniem typu iPhone nigdy nie powinny być rozwiązywane na własną rękę. Zawsze lepiej zaufać doświadczonym profesjonalistom i skierować się do nich po pomoc. Sporym udogodnieniem jest to, że obecnie naprawy iPhone są realizowane metodą wysyłkową. Sprawdzi się to m.in. w momencie, w którym iPhone nie będzie rozpoznawał twarzy użytkownika, a więc zawodny okaże się system Face ID.
Naprawa Face ID - dlaczego warto zaufać specjalistom?
Naprawa Face ID w profesjonalnym serwisie Apple ma bardzo duży sens, ponieważ odpowiadają za to specjaliści, a klienci uzyskują 6-miesieczną gwarancję na przeprowadzoną usługę. Po wykonanej naprawie urządzenie jest dokładnie testowane, tak aby nikogo nie rozczarować. Podczas naprawy wykorzystywane są oryginalne części zamienne oraz najwyższej klasy zamienniki. Cała procedura powinna zostać zakończona w bardzo krótkim czasie (maksymalnie kilka dni roboczych). Jak widać takie działania zakończą się sukcesem, a większość użytkowników iPhone'a nie posiada dostatecznych umiejętności i narzędzi, aby wyeliminować zaistniałą usterkę w pojedynkę.
Niewłaściwie działająca funkcja Face ID - jakie są tego przyczyny? Jak przebiega naprawa?
Serwis Apple w ekspresowym tempie postawi fachową diagnozę i przystąpi do działania, tak aby funkcja Face ID zaczęła działać poprawnie i nie naraziła nikogo na niepotrzebny stres. To bardzo ważne szczególnie w przypadku biznesmenów i rozwijających się przedsiębiorców, którzy muszą mieć stały dostęp do telefonu komórkowego. Najczęstsze przyczyny niepoprawnie działającego rozwiązania Face ID to:
- korzystanie ze starszej wersji systemu iOS,
- brak regularnych aktualizacji oprogramowania,
- błędne ustawienia identyfikatora twarzy,
- niewłaściwie działający aparat.
Naprawa iPhone w takim przypadku jest bardzo starannie przemyślana. Specjaliści rozpoczynają od dokładnego sprawdzenia sprzętu oraz aktualnych ustawień. Następnie przechodzą do wyjęcia omawianego modułu Face ID i rozebrania aparatu. Później naprawia się wszelkie uszkodzone komponenty lub po prostu wymienia się je na nowe elementy. Dzięki temu zachodzi duże prawdopodobieństwo tego, że po złożeniu urządzenia funkcja Face ID zacznie działać poprawnie.
Jeśli powyższe rozwiązania okażą się niewystarczające pracownicy serwisu zajmą się działaniami związanymi z właściwą konfiguracją sprzętu. Takie naprawy charakteryzują się nieco podwyższonym stopniem trudności z uwagi na delikatność rozbieranych komponentów (odpowiedzialnych za rozpoznawanie twarzy), dlatego lepiej nie zajmować się tym samodzielnie i czym prędzej udać się do serwisu.