UM Poznań: Wydział Podatków i Opłat - zmiany w obsłudze klienta
Od 3 stycznia 2022 roku sprawy dotyczące podatków i opłat będzie można załatwiać także w budynku urzędu miasta przy ul. Libelta 16/20 oraz w siedzibie Poznańskiego Centrum Świadczeń przy ul. Wszystkich Świętych 1.
Tak jak do tej pory, klienci Wydziału Podatków i Opłat mogą załatwiać sprawy w okienku przy ul. Gronowej 22a i ul. 28 Czerwca 1956 r. 404. Po nowym roku dołączaj do nich dwie kolejne lokalizacje - ul. Libelta 16/20 i Wszystkich Świętych 1. Zakończono natomiast już obsługę przyul. Małachowskiego 10.
Przypominamy, że od października 2021 r. nie ma bezpośredniej obsługi klienta w lokalizacji przy Słowackiego 22.
W wyniku pandemii koronawirusa klienci nadal obsługiwani są wyłącznie po wcześniejszym umówieniu wizyty. Najwygodniej zrobić to przez internetowy system rezerwacji, który znajduje się na stronie www.poznan.pl .
Umówić się na wizytę można również telefonicznie, kontaktując się z wybranym wydziałem (lista numerów dostępna poniżej) albo Biurem Poznań Kontakt pod numerem 61 646 33 44 (infolinia czynna w godz. 7:30 -20:00, w dni powszednie). Inną możliwością jest użycie kodów QR. Te znajdują się przy wejściach do budynków urzędu.
Wydział Podatków i Opłat prowadzi sprawy w zakresie m.in. podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego, od środków transportowych oraz opłat za gospodarowanie odpadami, eksploatacyjnych czy egzekucyjnych.
Urząd Miasta Poznania, poznan.pl/, poznan.pl/mim/info/news/wydzial-podatkow-i-oplat-zmiany-w-obsludze-klienta,174936.html
Autor: krystian

