UM Poznań: Ważna zmiana dla właścicieli pojazdów

1 min czytania

Od najbliższej soboty, 1 lipca, oficjalnie przestaje obowiązywać stan zagrożenia epidemicznego, wprowadzony przez rząd w związku z pandemią COVID-19. To oznacza, że zmienią się terminy na załatwienie urzędowych spraw dla właścicieli pojazdów.

Obecnie każdy właściciel samochodu czy motocykla ma 60 dni na załatwienie urzędowych spraw dotyczących swojego pojazdu. Od 1 lipca to się zmieni - wrócą zasady, które obowiązywały przed pandemią.

Oznacza to, że obowiązywać będzie termin 30 dni na zgłoszenie nabycia lub zbycia pojazdu, zgłoszenie zmian danych zawartych w dowodzie rejestracyjnym, a także na zarejestrowanie pojazdu sprowadzonego z UE.

Kara za niedopełnienie tych obowiązków w terminie może wynosić od 200 do 1000 zł.

Urząd Miasta Poznania, poznan.pl/, poznan.pl/mim/info/news/wazna-zmiana-dla-wlascicieli-pojazdow,207359.html

Autor: krystian